Antica Gelateria del Corso mizează în România pe aromele vegane 0 710

Miruna Gheordunescu, Global Mirex

Studiile internaționale arată că anual se consumă peste 1 miliard de cupe de înghețată vegană, piața urmând să crească în mod continuu în următoarea perioadă, pentru a ajunge până în 2027 la o valoare de peste 2.45 miliarde de dolari. Luând în considerare aceste tendințe internaționale de consum, brandul premium de înghețată Antica Gelateria del Corso, mizează în vara lui 2019 pe sortimente vegane pentru piața din România.

Sortimente vegane Antica Gelateria del Corso

Propunerile brandului italian cuprind 6 arome vegane printre care si un sorbetto delicios din ciocolată Perugina sau înghețata de zmeură, o noutate absolută în portofoliul brandului Antica Gelateria del Corso.

 

Antica Gelateria del Corso este unul dintre cele mai apreciate branduri internaționale de gelato, iar faptul că în 2019 mizează pe sortimentele vegane ne oferă garanția unui desert ușor și răcoritor, dar la fel de gustos precum variantele tradiționale. Înghețata vegană nu este potrivită numai pentru cei care aleg o dietă specifică sau au restrictii alimentare, ci si pentru copii. Noi vom continua să promovăm și dezvoltăm acest trend pe plan local și în anii următori, cu suportul partenerilor noștri din zona Ho.Re.Ca.”, spune Miruna Gheordunescu, partener Global Mirex, unic distribuitor in Romania .

Alături de aceste noi arome, propunerile Antica Gelateria del Corso în România includ și gusturile deja cunoscute – Ciocolată, Nocciola, Vanilia de Madagascar, Tiramisu, Biscotto sau Cafea, dar și Noci, un nou sortiment delicios, ce va intra pe primele locuri în topul preferințelor locale.

Prezent pe piața internațională de 120 de ani, brandul Antica Gelateria del Corso propune un gelato ce conține doar arome naturale, fără conservanți și coloranți artificiali. Ingredientele ce stau la baza rețetelor sunt de cea mai bună calitate, fiind înregistrate IGP (indicație geografică protejată).  Spre exemplu, sortimentul de vanilie conține Vanilie din insula Madagascar, fisticul este colectat exclusiv din Sicilia, înghețata cu ciocolată este creată cu cea mai fină ciocolată Perugina, în timp ce sortimentul de cafea folosește cele mai bune boabe Arabica și Robusta.

Înghețata Antica Gelateria del Corso este distribuită în exclusivitate în România de către Global Mirex, o companie extrem de dinamică, fondată de către Miruna Gheordunescu și Razvan Costache, tineri antreprenori români. La doar 35 de ani, cei doi au o vastă experiență în afaceri, cu mai multe activități antreprenoriale în diferite sectoare, atât în România, cât și în Italia.

Înghețata Antica Gelateria del Corso poate fi savurată în locații selecționate din București, Brașov, Sibiu, sau litoralul Mării Negre.

Previous ArticleNext Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

FashionUP! investeste peste 60.000 euro in aplicatia mobila 0 753

fashionup app aplicatie mobila
FashionUP!, unul dintre cei mai importanți retaileri de fashion din România, lansează o aplicație de shopping. Aceasta este disponibilă atât pe Android, cât și pe iOS, fiind realizată cu o investiție de peste 60.000 de euro.

În contextul în care peste 60% dintre comenzile plasate pe fashionup.ro sunt de pe mobil, iar acest trend este în continuă creștere, compania a decis să investească într-o nouă experiență de cumpărături pentru clienții săi, o cale mai facilă, scurtă și prietenoasă către produsele favorite. FashionUP! estimează peste 50.000 de descărcări ale aplicației până la finalul acestui an, iar primele 10.000 de descărcări vor fi recompensate cu un discount de 10% aplicat primei comenzi.

“Ideea aplicației mobile FashionUP! a apărut cu mai mulți ani în urmă, iar acum suntem încântați că am ajuns la o formă ce acoperă o serie mare de funcționalități, în acord cu imaginea și strategia noastră pe termen lung”, spune Mira Anghelescu, directorul de operațiuni FashionUP!.

În ultimii doi ani FashionUP! a evoluat în ritm accelerat, fiind în prezent un marketplace cu peste 100.000 de produse, de la mai mult de 1.000 de branduri de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, beauty și home&deco.

Dezvoltarea aplicației este un pas natural în evoluția brandului, creând o conexiune rapidă cu utilizatorii ce plasează comenzile direct de pe telefonul mobil.

Aplicația FashionUP! are un design dinamic și atractiv, iar funcționalitățile ușurează experiența consumatorului în ceea ce privește navigarea, descoperirea noutăților, selecția produselor favorite sau plata rapidă cu cardul sau în rate.

În plus, clienții care descarcă aplicația vor beneficia constant de campanii dedicate și vor fi primii care vor avea acces la cele mai importante acțiuni de vânzări.

Aplicația este momentan disponibilă în România, urmând ca în viitorul apropiat să fie accesibilă și pentru restul piețelor în care FashionUP are deschise operatiuni. În următoarele faze de dezvoltare, aplicația va primi noi update-uri.

FashionUp – 9 ani în România 0 707

FashionUp, unul dintre cei mai importanți retaileri online de fashion din România, aniversează 9 ani pe piața locală și depășește pragul de 750.000 de comenzi și 1.500.000 de produse vândute. În prezent, FashionUp listează peste 80.000 de produse, de la mai mult de 1.000 de branduri de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, beauty și home & deco. Compania acționează pe 4 piețe internaționale – România, Bulgaria, Ungaria și Italia.

Ultimele 12 luni au adus cifre impresionante pentru retailerul online – peste 118.000 rochii au fost vândute, topul fiind completat de către pantofi (sport – 50.000 perechi și cu toc – 45.000 perechi), poșete – 27.000 bucăți și accesorii (ochelari de soare – 24.000 și ceasuri de mână – 23.000).

“Fiecare an din istoria FashionUp a adus o creștere semnificativă a business-ului, fie că vorbim despre vânzări sau număr de clienți, fie că ne referim la gamă și diversitatea produselor sau la parteneriatele internaționale pe care le-am creat. Suntem mândri de această evoluție și le suntem recunoscători tuturor celor care au fost alături de noi încă de la începuturi. Planurile noastre de viitor sunt conturate pe termen mediu și lung și vizăm extinderea constantă, pentru a ne întări poziționarea de one-stop-shop online pentru clienții noștri.”, spune Mira Anghelescu, directorul de operațiuni FashionUp.

Pentru a marca cei 9 ani alături de clienții din România, FashionUp susține o campanie masivă de reduceri în toate categoriile, cu discounturi de până la 80%, în toată luna iunie.

Povestea FashionUp începe în luna iunie 2009, cu 50 de branduri și 1.000 de produse listate. În 2012 urmează expansiunea în Bulgaria, pentru ca 2013 să fie anul intrării pe piața din Ungaria. 2015 marchează un amplu proces de rebranding, ce a adus un update semnificativ imaginii și experienței de shopping FashionUp. În 2016 oferta retailerului se îmbogățește cu gama de produse sport, pentru ca în 2017 să fie adăugate secțiunile de beauty (5.500 de produse) și home&deco (8.500 de produse). În plus, tot în 2017, se lansează categoria e-outlet, cu branduri internaționale cu preț unic. Campaniile de tip Flash Sales întregesc oferta FashionUp cu game de produse cu prețuri speciale, pentru perioade limitate de timp.

De-a lungul timpului, retailerul s-a remarcat prin campanii de comunicare creative, plecând de la primul proiect de Instagram Ads derulat în România, până la campanii dedicate Black Friday sau #PeToc, trademark-ul FashionUp, o zi dedicată tuturor femeilor ce iubesc pantofii cu toc.

DESPRE FASHIONUP

În cei 9 ani de comerț online, FashionUp s-a diferențiat prin oferta extrem de variată pe zona de lifestyle pentru întreaga familie, de la îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, până la produse de îngrijire personală și obiecte de home&deco. Astăzi, magazinul comercializează peste 1.000 de branduri naționale și internaționale, cu zeci de mii de produse de calitate superioară, și urmărește mereu să ofere cele mai mici prețuri din piață.

FashionUp aduce în exclusivitate brandurile La Redoute și Heine, dar și mărci populare precum Guess, Love Moschino, Calvin Klein, Versace Jeans, Nike, Adidas, Pepe Jeans, New Balance, Desigual, Le Coq Sportif, Bensimon, Top Secret, Vans, Lacoste, Esprit, Triumph, Clinique, Bioderma și multe altele. Gama de produse a marketplace-ului se îmbogățește zilnic, cu item-uri noi.

În plus, magazinul oferă livrare gratuită pentru orice comandă, un serviciu dedicat de customer care și programul de loializare CashUp, prin care clienții primesc bani înapoi la fiecare comandă. Clienții FashionUp pot plăti sigur și rapid online, prin ramburs, dar și prin mai multe rate, prin unul dintre partenerii bancari.

FashionUp este prezent în România, Bulgaria, Ungaria și Italia.