Ziua Italiei, sărbătorită în România cu sortimente exclusive Antica Gelateria del Corso 0 933

Miruna Gheordunescu si Razvan Costache - Global Mirex

Sărbătoarea pentru Ziua Naționala a Italiei, găzduită de către Ambasadorul Italiei Marco Giungi și Doamna Giungi, a fost îndulcită în acest an cu cele mai noi sortimente de gelato autentic italian – Antica Gelateria del Corso.

Evenimentul a avut loc pe 4 iunie, la București, la Reședința Ambasadorului, alături de peste 1200 de invitați – înalți demnitari români și străini, printre care Teodor Meleșcanu, Constantin Dudu Ionescu, Adrian Năstase, Victor Ponta, Emil Constantinescu, Mircea Geoană sau Augustin Lazar, reprezentanți ai corpului diplomatic și membri ai comunității de business din România.

Antica Gelateria del Corso a fost unul dintre partenerii oficiali ai evenimentului, oferindu-le invitaților șansa să deguste în premieră cele mai noi sortimente de gelato, revelația verii 2018. În plus, invitații s-au putut bucura și de Gran Crema, înghețata care se bea, precum cea mai rafinată cafea, și de cafeaua siciliană Miscela D’Oro.

Premiera verii 2018 – Sorbetul vegan de ciocolată

Noul sezon aduce trei noi gusturi în selecția Antica Gelateria del Corso în România. Cel mai așteptat este sorbetul vegan de ciocolată, creat cu faimoasa ciocolată Perugina. Acest sortiment este o premieră absolută în România si este creat exclusiv cu arome naturale. Nu are coloranți sau grăsimi animale, fiind o variantă ideală de desert vegan.

Alături de acesta, două noi gusturi vor fi disponibile în România – caramelul sărat, una dintre cele mai apreciate arome de înghețată din lume, și Biscotto, un mix delicios de înghețată cremosă de vanilie și bucățele de biscuite cu ciocolată.

Aceste 3 noi arome întregesc mixul Antica Gelateria del Corso, care mai cuprinde și alte sortimente, precum 4 gusturi vegane și gluten free (lămâie, căpșune, mango și pepene galben, cu bucăți de fructe în interior), dar și 3 gusturi create special pentru copii. În plus, toate aromele brandului sunt create respectând rețeta originală, inventată acum peste 120 de ani în Parma, doar cu ingrediente de origine și arome naturale, fără conservanți și coloranți artificiali.

Înghețata Antica Gelateria Del Corso este distribuită în exclusivitate în România de către Global Mirex, o companie extrem de dinamică, fondată de către Miruna Gheordunescu și Razvan Costache, tineri antreprenori români. La doar 35 de ani, cei doi au o vastă experiență în afaceri, cu mai multe activități antreprenoriale în diferite sectoare, atât în România, cât și în Italia. Compania este unic importator și distribuitor pe piața autohtonă pentru o serie de branduri italiene premium, precum Miscela d’Oro, Arthemia, Olio Basso sau Toschi.

Înghețata Antica Gelateria del Corso poate fi savurată în locații selecționate din București, Brașov, Sibiu, Oradea sau de pe litoralul Mării Negre.

Previous ArticleNext Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

FashionUP! investeste peste 60.000 euro in aplicatia mobila 0 1090

fashionup app aplicatie mobila
FashionUP!, unul dintre cei mai importanți retaileri de fashion din România, lansează o aplicație de shopping. Aceasta este disponibilă atât pe Android, cât și pe iOS, fiind realizată cu o investiție de peste 60.000 de euro.

În contextul în care peste 60% dintre comenzile plasate pe fashionup.ro sunt de pe mobil, iar acest trend este în continuă creștere, compania a decis să investească într-o nouă experiență de cumpărături pentru clienții săi, o cale mai facilă, scurtă și prietenoasă către produsele favorite. FashionUP! estimează peste 50.000 de descărcări ale aplicației până la finalul acestui an, iar primele 10.000 de descărcări vor fi recompensate cu un discount de 10% aplicat primei comenzi.

“Ideea aplicației mobile FashionUP! a apărut cu mai mulți ani în urmă, iar acum suntem încântați că am ajuns la o formă ce acoperă o serie mare de funcționalități, în acord cu imaginea și strategia noastră pe termen lung”, spune Mira Anghelescu, directorul de operațiuni FashionUP!.

În ultimii doi ani FashionUP! a evoluat în ritm accelerat, fiind în prezent un marketplace cu peste 100.000 de produse, de la mai mult de 1.000 de branduri de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, beauty și home&deco.

Dezvoltarea aplicației este un pas natural în evoluția brandului, creând o conexiune rapidă cu utilizatorii ce plasează comenzile direct de pe telefonul mobil.

Aplicația FashionUP! are un design dinamic și atractiv, iar funcționalitățile ușurează experiența consumatorului în ceea ce privește navigarea, descoperirea noutăților, selecția produselor favorite sau plata rapidă cu cardul sau în rate.

În plus, clienții care descarcă aplicația vor beneficia constant de campanii dedicate și vor fi primii care vor avea acces la cele mai importante acțiuni de vânzări.

Aplicația este momentan disponibilă în România, urmând ca în viitorul apropiat să fie accesibilă și pentru restul piețelor în care FashionUP are deschise operatiuni. În următoarele faze de dezvoltare, aplicația va primi noi update-uri.

Ziua națională a Femeilor #PeToc – o ediție la înălțime 0 850

PeToc2018 FashionUP bucuresti

2018 este al patrulea an consecutiv când FashionUP sărbătorește femeia #PeToc printr-un eveniment dedicat. Această declarație de feminitate a fost conturată vinerea trecută în jurul ideii de women empowering women.

Pe 14 septembrie, invitații din rândul presei, bloggerilor și iubitorilor de modă au putut vedea expoziția realizată împreună cu tinerele fotografe Raluca-Ioana Chipriade, Costina Purice, Oana Parache, Cosmina Conțu și Alexandra Bușcu. Imaginile au ilustrat femeia în viziunea fiecăreia: eclectică, independentă, visătoare.

Alături de fotografiile cu focus pe tocurile seducătoare, modele spectaculoase de pantofi din colecția de toamnă au fost prezentate într-o mini galerie fashion, pentru mai multă inspirație în noul sezon.

« Proiectul #PeToc a început ca o sărbătorire a feminității, dar pe măsură ce am continuat cu edițiile din fiecare an ne-am dat seama că tocurile sunt mult mai mult decât atât. Indiferent de dimensiunea sau forma lor, tocurile au puterea să dea femeilor încrederea și curajul de a face lucruri extraordinare», spune Mira Anghelescu, directorul de operațiuni FashionUP.

Evenimentul a avut loc la SwitchLab, cu sprijinul Douglas, Strongbow, Touching Art Cocktail, Cointreau, Books Express, Tartelicious și The Flower Society.

În această perioadă, peste 3.500 de modele de încălțăminte cu toc de pe www.fashionup.ro au reduceri speciale și o serie de fashion bloggeri oferă cadouri cu stil celor care adoră pantofii. 

DESPRE FASHIONUP

În cei 9 ani de comerț online, FashionUP s-a diferențiat prin oferta extrem de variată pe zona de lifestyle pentru întreaga familie, de la îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, până la produse de îngrijire personală și obiecte de home&deco. Astăzi, magazinul comercializează peste 1.000 de branduri naționale și internaționale, cu zeci de mii de produse de calitate superioară, și urmărește mereu să ofere cele mai mici prețuri din piață. ­­­

FashionUP aduce în exclusivitate brandurile La Redoute și Heine, dar și mărci populare precum Guess, Love Moschino, Calvin Klein, Versace Jeans, Nike, Adidas, Pepe Jeans, New Balance, Desigual, Le Coq Sportif, Bensimon, Top Secret, Vans, Lacoste, Esprit, Triumph, Clinique, Bioderma și multe altele. Gama de produse a marketplace-ului se îmbogățește zilnic, cu item-uri noi.

În plus, magazinul oferă livrare gratuită pentru orice comandă, un serviciu dedicat de customer care și programul de loializare CashUp, prin care clienții primesc bani înapoi la fiecare comandă. Clienții FashionUP pot plăti sigur și rapid online, prin ramburs, dar și prin mai multe rate, prin unul dintre partenerii bancari.

FashionUP este prezent în România, Bulgaria, Ungaria și Italia.