Doi români căștigă peste 100.000 euro în 10 zile din cursuri online. Află cum te poți numără și tu printre ei 0 1277

Cel mai citit psiholog din România și fondatorul Kiwi Agency au vândut în cinci zile cursuri în valoare de 100.000 euro și se așteaptă la vânzări de 250.000 euro până în 20 decembrie, ultima zi de înscriere în curs. Hobby 2 Profit este primul curs în care se formează antreprenori exclusiv pe baza vocației și a pasiunii lor.  (detalii pe site: www.hobby2profit.ro)

Doru Pelivan, activ de 7 ani în mediul online, este fondatorul agenției de fullfillment în marketing cu cele mai bune rezultate din vestul țării. Împreună cu echipa Kiwi Agency a  vândut cursuri de peste 6 millioane USD și au la activ cea mai mare lansare de curs online din România, cu cifre de afaceri de peste 1.5 milioane USD câștigate pentru clienții săi.

“Este o ocazie nesperată când cei mai cunoscuți creatori de conținut acceptă să își dezvăluie secretele prin care domină nișa educației online din România”, declară acesta. “În cadrul cursului avem și o serie de invitați care vor sprijini cursanții și le vor împărtăși felul în care fac ei propriile cursuri de succes”.

Pera Novacovici este cel mai citit psiholog din mediul online, autor de cărți și cursuri, urmărit de peste 150 000 de oameni (social media) si cu 100 000 de abonați la newsletter-ul periodic, aducând o contribuție pozitivă în viața lor, atât personală, cât și profesională, de peste 13 ani.

În luna decembrie, cursul Hobby2Profit a fost lansat în premieră națională de către psihologul Pera Novacovici și partenerul său, Doru Pelivan – marketer, antreprenor. Cei doi și-au propus să revoluționeze felul în care se fac cursurile online în România, ajutând oamenii cu spirit antreprenorial să se lanseze pe piața de autori de specialitate.

Cei doi au gândit școala lor informală așa cum și-ar fi dorit să existe pentru ei când au început propriul drum profesional: ca un mod alternativ de educație prin joacă, unde recompensele sunt și simbolice, și materiale.

Timp de 4 luni, pe cursanți îi așteaptă o experiență interactivă alcătuită din webinarii cu cei doi antreprenori și cu o serie de invitați speciali, plus teme și misiuni la fiecare webinar, care deblochează diverse recompense pentru cei care le rezolvă.

Miza este lansarea cu succes a unui prim curs online, lucru posibil doar prin învățarea activă a toate aspectelor la nivel tehnic și de conținut. Membrii școlii au parte de susținerea mentorilor, a echipei de suport (toată echipa agenției este implicată) și a unei comunități exclusive pentru membrii Hobby 2 Profit.

Înscrierile se fac pe o perioadă limitată, din 11 până în 20 decembrie, pe această pagină www.hobby2profit.ro, urmând ca ulterior, creatorii Hobby 2 Profit să se ocupe exclusiv de pregătirea cursanților și de a-i ajuta să își câștige primul succes major.

În prezent, mediul online al educației informale este extrem de limitat, deși interesul din partea publicului a crescut exponențial în ultimii doi ani. Conform statisticilor, România este a 4-a țară din lume cu cea mai mare creștere pentru învățarea din mediul online (sursa: elearningindustry, 2015).

În 2017, 3% (520.096 persoane) din populația României cu vârsta între 16-74 ani au folosit internetul pentru a urma un curs online (sursa: Eurostat).

În 2016, 37,2% din populația României cu vârsta între 25-64 ani a învățat informal folosind calculatorul.

Această statistică arată că, deși România nu investește foarte mult în educație, momentul de față aduce o reală oportunitate pentru cei care vor furniza cursuri online.

O dată cu această lansare, școala de autori de succes Hobby 2 Profit are toate șansele să devină un punct de reper pe piața educației informale românești.

Cursul Hobby 2 Profit al lui Doru Pelivan și al psihologului Pera Novacovici este totodată provocarea de a ieși din zona de confort. “Pentru cei care au un hobby, o pasiune, un vis și s-au săturat să lucreze la visul altora, n-au îndrăznit până acum să facă un pas decisiv, le-a fost frică de eșec, de ridicol, de necunoscut, a fost creat cursul care îi învață să își pună cunoștințele în valoare și să trăiască din ce le place, învățându-i și pe alții ceea ce știu.” (Pera Novacovici)

Ce oferă, practic, acest curs online?

“Toate cunoștințele de marketing online (creare produs, testare și promovare produs, stabilire audiență, canale de comunicare, distribuție mesaj, campanii social media etc) și de tehnologie necesare pentru ca antreprenorii să-și pună cunoștințele în forma unui curs video, pe care să-l lanseze cu succes din prima încercare. Totul alături de oameni experimentați, dar fără stresul de a merge la cursuri, fără note, fără presiune- doar cu pasiune și cu dedicare din partea celor care urmează cursul.”

Acest produs educațional reprezintă rodul muncii a peste 6 luni a doi specialiști cu experiență.

“După lansările de cursuri online de până acum, ne-am obișnuit să aplicăm cu succes un model de afacere care- dacă lucrezi cu adevărat, dai 100%, funcționează garantat. Așa putem și noi să le garantăm cursanților Hobby 2 Profit succesul. Ei trebuie să vină cu hotărârea, noi îi învățăm metoda. Suntem atât de convinși de succesul lor că le oferim și garanția RISC ZERO”, explică antreprenorul Doru Pelivan, CEO Kiwi Agency. “Valoarea cursului depășește suma de 1000 de euro, mai ales că aceasta se plătește o singură dată pentru o metodă care, o dată învățată, poate fi aplicată de câte ori dorești.”

Psihologul Pera Novacovici, puternic implicat în realizarea Hobby 2 Profit, mai adaugă: “Beneficiile depășesc cu mult prețul de aproximativ 1000 de euro, pentru că sunt și de ordin personal, nu doar material. Este cea mai bună ocazie de a scăpa din “cursa șobolanului”, adică acel tip de existență fără bucurie, plină de griji materiale și de stres, pe care nimeni nu și-o dorește, și de a construi un stil de viață liber, cu pasiuni și muncă pentru care îți dorești să te dai dimineața jos din pat înainte să sune alarma!”.

Faptul că o astfel de metodă practică, verificată de oameni cu experiență în psihologie și marketing online, este disponibilă pe piața românească, aduce o reală valoare în educația informală și antreprenorială.

“Acesta este motivul pentru care a apărut acest curs. Vrem să dăm mai departe tot ce știm, pentru că societatea are nevoie de lideri, de oameni care au devenit experți în ceea ce fac din plăcere și care să îi îndrume și pe alții.” (Pera Novacovici, Doru Pelivan)

Pentru mai multe detalii, accesați pagina oficială www.hobby2profit.ro/prezentare.

 

Previous ArticleNext Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

FashionUP! investeste peste 60.000 euro in aplicatia mobila 0 1046

fashionup app aplicatie mobila
FashionUP!, unul dintre cei mai importanți retaileri de fashion din România, lansează o aplicație de shopping. Aceasta este disponibilă atât pe Android, cât și pe iOS, fiind realizată cu o investiție de peste 60.000 de euro.

În contextul în care peste 60% dintre comenzile plasate pe fashionup.ro sunt de pe mobil, iar acest trend este în continuă creștere, compania a decis să investească într-o nouă experiență de cumpărături pentru clienții săi, o cale mai facilă, scurtă și prietenoasă către produsele favorite. FashionUP! estimează peste 50.000 de descărcări ale aplicației până la finalul acestui an, iar primele 10.000 de descărcări vor fi recompensate cu un discount de 10% aplicat primei comenzi.

“Ideea aplicației mobile FashionUP! a apărut cu mai mulți ani în urmă, iar acum suntem încântați că am ajuns la o formă ce acoperă o serie mare de funcționalități, în acord cu imaginea și strategia noastră pe termen lung”, spune Mira Anghelescu, directorul de operațiuni FashionUP!.

În ultimii doi ani FashionUP! a evoluat în ritm accelerat, fiind în prezent un marketplace cu peste 100.000 de produse, de la mai mult de 1.000 de branduri de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, beauty și home&deco.

Dezvoltarea aplicației este un pas natural în evoluția brandului, creând o conexiune rapidă cu utilizatorii ce plasează comenzile direct de pe telefonul mobil.

Aplicația FashionUP! are un design dinamic și atractiv, iar funcționalitățile ușurează experiența consumatorului în ceea ce privește navigarea, descoperirea noutăților, selecția produselor favorite sau plata rapidă cu cardul sau în rate.

În plus, clienții care descarcă aplicația vor beneficia constant de campanii dedicate și vor fi primii care vor avea acces la cele mai importante acțiuni de vânzări.

Aplicația este momentan disponibilă în România, urmând ca în viitorul apropiat să fie accesibilă și pentru restul piețelor în care FashionUP are deschise operatiuni. În următoarele faze de dezvoltare, aplicația va primi noi update-uri.

Malpraxisul medical în România: Ce trebuie să știe pacienții 0 744

În ziua de astăzi, în domeniul medical devine din ce în ce mai amenințătoare angajarea răpunderii pentru malpraxis. Numai în anul 2016 au fost intimaţi 135 medici, dintre care majoritatea pentru specialităţile de chirurgie, obstetrica-ginecologie şi cardiologie/ medicină internă.

Cătălina Bordianu Calangiu, Partner Fondator al Casei de Avocatură Bordianu&Asociaţii explică pacienţilor ce trebuie să ştie înaintea oricărei proceduri medicale, ce acte medicale trebuie să semneze, care este situaţia malpraxisului în România şi cum să își aleagă un avocat bun care să îi soluţioneze situaţia în cel mai profesionist mod posibil.

Înainte de a iniţia orice tip de procedura medicală, uneori chiar şi în cazul unor consultaţii medicale, investigaţii, deci nu numai în cazul intervenţiilor chirurgicale, pacientul trebuie să fie informat într-un limbaj uşor de înţeles pentru acesta, cu privire la diagnosticul, natura şi scopul tratamentului, riscurile şi consecinţele tratamentului propus, alternativele viabile de tratament, riscurile şi consecinţele lor, dar şi prognosticul bolii fără aplicarea tratamentului. Acordul pacientului informat se obţine în scris, specific pentru manevra/procedura/intervenţia descrisă şi în mod obligatoriu înainte de efectuarea acesteia. În plus pacienţii au dreptul să solicite toate documentele medicale referitoare la intervenţia respectivă, să-şi aleagă medicul și opțiunea terapeutică şi are acces la ghidurile de bună practică şi inclusiv accesul la justiție pentru a-și rezolva nemulțumirile, conform legi drepturilor pacientului nr.46/2003.

Cum îţi dai seama dacă ai fost victima unui caz de malpraxis?

Conform legii, medicul răspunde civil pentru prejudiciile cauzate din eroare care includ şi neglijenţa, imprudența sau cunoştinţe medicale insuficiente în exercitarea profesiunii, prin acte individuale în cadrul proceduriilor de prevenţie, diagnostic sau tratament. ​De asemenea, răspunde pentru prejudiciile ce decurg din nerespectarea cerinţelor privind confidenţialitatea, obţinerea consimţământului informat şi obligativitatea acordării asistenţei medicale, precum şi în cazul depăşirii limitelor competentei (efectuează acte medicale în afara specialităţii/ specializării sale).​ ​

Drepturile pacientului însă trebuie exercitate cu bună-credinţă. În orice reclamaţie de malpraxis, trebuie identificate în mod corect şi complet toate pretenţiile părţilor. Uneori acestea nu îşi cunosc propriile pretenţii, sau nu ştiu cum să şi le exprime. Viziunea duală, bivalentă, atât din poziția de pacient, cât și din cea de medic, din perspectiva dispoziţiilor legale, nu o poate avea decât un avocat. În momentul în care sunt puși la aceeaşi masă, avocatul poate interveni în  mod obiectiv și ajută părțile să înțeleagă mai bine situația de drept în care se află, precum și remediile adecvate. Avocatul este o componentă esențială a oricărei relații medic-pacient aflate în impas. Pentru aceste situații, trebuie să existe atât o abordare juridică, cât și una în specialitatea medicală, dar mai ales una psihologică, pentru că, în continuare, în domeniul medical, atât pacientul este vulnerabil, fiind în suferință, cât şi medicul, care parcurgând un parcurs profesional extrem de sinuos, este nevoit să își construiască notorietatea cu mari sacrificii.

„În opinia mea, prima reacţie ar trebui să o reprezinte întâlnirea cu medicul în vederea obţinerii tuturor informaţiilor, clarificărilor şi răspunsurilor la întrebările şi solicitările pacientului. Apreciez că medierea acestui tip de conflict este esenţială, indiferent de tipul de conflict apărut, de dezacordul sau comportamentul aparent necompatibil dintre părţile implicate, un mediator ajuta părţile să simplifice şi să-şi înţeleagă dezacordurile. Dacă soluţionarea conflictului nu se realizează printr-un mijloc alternativ, atunci paşii următori sunt reprezentaţi de proceduri judiciare: plângeri penale, acţiuni în justiţie pentru repararea prejudiciilor suferite, precum şi administrative: sesizarea comisiilor de specialitate de la nivelul Colegiului Medicilor”, punctează Cătălina Bordianu.

Care sunt costurile unui proces de malpraxis?

Costurile sunt greu de estimat, depinde de procedura aleasă, de multitudinea probelor administrate, precum şi de complexitatea cauzei în sine. Despăgubirile acordate trebuie să reflecte în primul rând daunele materiale suferite, respectiv costurile realizate pentru ameliorarea sau soluţionarea problemei medicale uletrior evenimentului declarat. La aceste despăgubiri materiale se pot adăuga cele morale, pentru prejudiciile aduse calităţii vieţii. Cuantumul efectiv care poate fi primit depinde de la o cauză la alta, fiind lăsat la aprecierea subiectivă şi exclusivă a instanţei de judecată.

„Spre exemplu, un medic stomatolog a efectuat un tratament defectuos care l-a făcut pe pacient să se ruşineze, să se retragă din societate, să îşi piardă locul de muncă etc. Daunele morale nu sunt cuantificate de o lege. O instanţa poate decide daune morale de 5.000 de euro pentru pierderea unui picior şi o altă instanţa poate decide 1.000.000 de euro daune morale pentru lipsa posibilităţii de a mai zâmbi”, adaugă Cătălina Bordianu.

Atât pentru pacient, cât şi pentru medic, cauzele de malpraxis reclamă resurse complexe şi oneroase, fiind o luptă care ar trebui începută doar cunoscând în prealabil toate aspectele sale, consecinţele şi mai ales costurile.

În orice caz, relaţia medic-pacient este o relaţie eminamente socială, o legătură care se caracterizează prin poziţia de egalitate a parţilor, astfel încât medicul şi pacientul nu sunt subordonaţi unul faţă de celălalt, dar i o relație care se construiește pe încredere și respect reciproc. Aceasta este perspectiva corectă de abordare a oricărui derapaj care poate apărea în derularea normală a acestui raport.

Cătălina Bordianu-Calangiu este avocat definitiv în cadrul Baroului București din anul 2007, titulară a unui Master în Drept Internațional și Comunitar. A lucrat 3 ani în cadrul Ministerului Justiției, în domeniul afacerilor europene, al programelor cu finanțare nerambursabilă și al cooperării internaționale, precum și în proiecte care au vizat lupta împotriva corupției. Este membră a mai multor Asociații și Organizații, printre care și Asociația Româna de Drept pentru Dezvoltare – IDLO Alumni, ca absolventă a cursului DLC – Development Legal Course 2006, Roma- Italia.