FashionUp – 9 ani în România 0 835

FashionUp, unul dintre cei mai importanți retaileri online de fashion din România, aniversează 9 ani pe piața locală și depășește pragul de 750.000 de comenzi și 1.500.000 de produse vândute. În prezent, FashionUp listează peste 80.000 de produse, de la mai mult de 1.000 de branduri de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, beauty și home & deco. Compania acționează pe 4 piețe internaționale – România, Bulgaria, Ungaria și Italia.

Ultimele 12 luni au adus cifre impresionante pentru retailerul online – peste 118.000 rochii au fost vândute, topul fiind completat de către pantofi (sport – 50.000 perechi și cu toc – 45.000 perechi), poșete – 27.000 bucăți și accesorii (ochelari de soare – 24.000 și ceasuri de mână – 23.000).

“Fiecare an din istoria FashionUp a adus o creștere semnificativă a business-ului, fie că vorbim despre vânzări sau număr de clienți, fie că ne referim la gamă și diversitatea produselor sau la parteneriatele internaționale pe care le-am creat. Suntem mândri de această evoluție și le suntem recunoscători tuturor celor care au fost alături de noi încă de la începuturi. Planurile noastre de viitor sunt conturate pe termen mediu și lung și vizăm extinderea constantă, pentru a ne întări poziționarea de one-stop-shop online pentru clienții noștri.”, spune Mira Anghelescu, directorul de operațiuni FashionUp.

Pentru a marca cei 9 ani alături de clienții din România, FashionUp susține o campanie masivă de reduceri în toate categoriile, cu discounturi de până la 80%, în toată luna iunie.

Povestea FashionUp începe în luna iunie 2009, cu 50 de branduri și 1.000 de produse listate. În 2012 urmează expansiunea în Bulgaria, pentru ca 2013 să fie anul intrării pe piața din Ungaria. 2015 marchează un amplu proces de rebranding, ce a adus un update semnificativ imaginii și experienței de shopping FashionUp. În 2016 oferta retailerului se îmbogățește cu gama de produse sport, pentru ca în 2017 să fie adăugate secțiunile de beauty (5.500 de produse) și home&deco (8.500 de produse). În plus, tot în 2017, se lansează categoria e-outlet, cu branduri internaționale cu preț unic. Campaniile de tip Flash Sales întregesc oferta FashionUp cu game de produse cu prețuri speciale, pentru perioade limitate de timp.

De-a lungul timpului, retailerul s-a remarcat prin campanii de comunicare creative, plecând de la primul proiect de Instagram Ads derulat în România, până la campanii dedicate Black Friday sau #PeToc, trademark-ul FashionUp, o zi dedicată tuturor femeilor ce iubesc pantofii cu toc.

DESPRE FASHIONUP

În cei 9 ani de comerț online, FashionUp s-a diferențiat prin oferta extrem de variată pe zona de lifestyle pentru întreaga familie, de la îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, până la produse de îngrijire personală și obiecte de home&deco. Astăzi, magazinul comercializează peste 1.000 de branduri naționale și internaționale, cu zeci de mii de produse de calitate superioară, și urmărește mereu să ofere cele mai mici prețuri din piață.

FashionUp aduce în exclusivitate brandurile La Redoute și Heine, dar și mărci populare precum Guess, Love Moschino, Calvin Klein, Versace Jeans, Nike, Adidas, Pepe Jeans, New Balance, Desigual, Le Coq Sportif, Bensimon, Top Secret, Vans, Lacoste, Esprit, Triumph, Clinique, Bioderma și multe altele. Gama de produse a marketplace-ului se îmbogățește zilnic, cu item-uri noi.

În plus, magazinul oferă livrare gratuită pentru orice comandă, un serviciu dedicat de customer care și programul de loializare CashUp, prin care clienții primesc bani înapoi la fiecare comandă. Clienții FashionUp pot plăti sigur și rapid online, prin ramburs, dar și prin mai multe rate, prin unul dintre partenerii bancari.

FashionUp este prezent în România, Bulgaria, Ungaria și Italia.

Previous ArticleNext Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Antica Gelateria del Corso mizează în România pe aromele vegane 0 1021

Miruna Gheordunescu, Global Mirex

Studiile internaționale arată că anual se consumă peste 1 miliard de cupe de înghețată vegană, piața urmând să crească în mod continuu în următoarea perioadă, pentru a ajunge până în 2027 la o valoare de peste 2.45 miliarde de dolari. Luând în considerare aceste tendințe internaționale de consum, brandul premium de înghețată Antica Gelateria del Corso, mizează în vara lui 2019 pe sortimente vegane pentru piața din România.

Sortimente vegane Antica Gelateria del Corso

Propunerile brandului italian cuprind 6 arome vegane printre care si un sorbetto delicios din ciocolată Perugina sau înghețata de zmeură, o noutate absolută în portofoliul brandului Antica Gelateria del Corso.

 

Antica Gelateria del Corso este unul dintre cele mai apreciate branduri internaționale de gelato, iar faptul că în 2019 mizează pe sortimentele vegane ne oferă garanția unui desert ușor și răcoritor, dar la fel de gustos precum variantele tradiționale. Înghețata vegană nu este potrivită numai pentru cei care aleg o dietă specifică sau au restrictii alimentare, ci si pentru copii. Noi vom continua să promovăm și dezvoltăm acest trend pe plan local și în anii următori, cu suportul partenerilor noștri din zona Ho.Re.Ca.”, spune Miruna Gheordunescu, partener Global Mirex, unic distribuitor in Romania .

Alături de aceste noi arome, propunerile Antica Gelateria del Corso în România includ și gusturile deja cunoscute – Ciocolată, Nocciola, Vanilia de Madagascar, Tiramisu, Biscotto sau Cafea, dar și Noci, un nou sortiment delicios, ce va intra pe primele locuri în topul preferințelor locale.

Prezent pe piața internațională de 120 de ani, brandul Antica Gelateria del Corso propune un gelato ce conține doar arome naturale, fără conservanți și coloranți artificiali. Ingredientele ce stau la baza rețetelor sunt de cea mai bună calitate, fiind înregistrate IGP (indicație geografică protejată).  Spre exemplu, sortimentul de vanilie conține Vanilie din insula Madagascar, fisticul este colectat exclusiv din Sicilia, înghețata cu ciocolată este creată cu cea mai fină ciocolată Perugina, în timp ce sortimentul de cafea folosește cele mai bune boabe Arabica și Robusta.

Înghețata Antica Gelateria del Corso este distribuită în exclusivitate în România de către Global Mirex, o companie extrem de dinamică, fondată de către Miruna Gheordunescu și Razvan Costache, tineri antreprenori români. La doar 35 de ani, cei doi au o vastă experiență în afaceri, cu mai multe activități antreprenoriale în diferite sectoare, atât în România, cât și în Italia.

Înghețata Antica Gelateria del Corso poate fi savurată în locații selecționate din București, Brașov, Sibiu, sau litoralul Mării Negre.

Doi români căștigă peste 100.000 euro în 10 zile din cursuri online. Află cum te poți numără și tu printre ei 0 1317

Cel mai citit psiholog din România și fondatorul Kiwi Agency au vândut în cinci zile cursuri în valoare de 100.000 euro și se așteaptă la vânzări de 250.000 euro până în 20 decembrie, ultima zi de înscriere în curs. Hobby 2 Profit este primul curs în care se formează antreprenori exclusiv pe baza vocației și a pasiunii lor.  (detalii pe site: www.hobby2profit.ro)

Doru Pelivan, activ de 7 ani în mediul online, este fondatorul agenției de fullfillment în marketing cu cele mai bune rezultate din vestul țării. Împreună cu echipa Kiwi Agency a  vândut cursuri de peste 6 millioane USD și au la activ cea mai mare lansare de curs online din România, cu cifre de afaceri de peste 1.5 milioane USD câștigate pentru clienții săi.

“Este o ocazie nesperată când cei mai cunoscuți creatori de conținut acceptă să își dezvăluie secretele prin care domină nișa educației online din România”, declară acesta. “În cadrul cursului avem și o serie de invitați care vor sprijini cursanții și le vor împărtăși felul în care fac ei propriile cursuri de succes”.

Pera Novacovici este cel mai citit psiholog din mediul online, autor de cărți și cursuri, urmărit de peste 150 000 de oameni (social media) si cu 100 000 de abonați la newsletter-ul periodic, aducând o contribuție pozitivă în viața lor, atât personală, cât și profesională, de peste 13 ani.

În luna decembrie, cursul Hobby2Profit a fost lansat în premieră națională de către psihologul Pera Novacovici și partenerul său, Doru Pelivan – marketer, antreprenor. Cei doi și-au propus să revoluționeze felul în care se fac cursurile online în România, ajutând oamenii cu spirit antreprenorial să se lanseze pe piața de autori de specialitate.

Cei doi au gândit școala lor informală așa cum și-ar fi dorit să existe pentru ei când au început propriul drum profesional: ca un mod alternativ de educație prin joacă, unde recompensele sunt și simbolice, și materiale.

Timp de 4 luni, pe cursanți îi așteaptă o experiență interactivă alcătuită din webinarii cu cei doi antreprenori și cu o serie de invitați speciali, plus teme și misiuni la fiecare webinar, care deblochează diverse recompense pentru cei care le rezolvă.

Miza este lansarea cu succes a unui prim curs online, lucru posibil doar prin învățarea activă a toate aspectelor la nivel tehnic și de conținut. Membrii școlii au parte de susținerea mentorilor, a echipei de suport (toată echipa agenției este implicată) și a unei comunități exclusive pentru membrii Hobby 2 Profit.

Înscrierile se fac pe o perioadă limitată, din 11 până în 20 decembrie, pe această pagină www.hobby2profit.ro, urmând ca ulterior, creatorii Hobby 2 Profit să se ocupe exclusiv de pregătirea cursanților și de a-i ajuta să își câștige primul succes major.

În prezent, mediul online al educației informale este extrem de limitat, deși interesul din partea publicului a crescut exponențial în ultimii doi ani. Conform statisticilor, România este a 4-a țară din lume cu cea mai mare creștere pentru învățarea din mediul online (sursa: elearningindustry, 2015).

În 2017, 3% (520.096 persoane) din populația României cu vârsta între 16-74 ani au folosit internetul pentru a urma un curs online (sursa: Eurostat).

În 2016, 37,2% din populația României cu vârsta între 25-64 ani a învățat informal folosind calculatorul.

Această statistică arată că, deși România nu investește foarte mult în educație, momentul de față aduce o reală oportunitate pentru cei care vor furniza cursuri online.

O dată cu această lansare, școala de autori de succes Hobby 2 Profit are toate șansele să devină un punct de reper pe piața educației informale românești.

Cursul Hobby 2 Profit al lui Doru Pelivan și al psihologului Pera Novacovici este totodată provocarea de a ieși din zona de confort. “Pentru cei care au un hobby, o pasiune, un vis și s-au săturat să lucreze la visul altora, n-au îndrăznit până acum să facă un pas decisiv, le-a fost frică de eșec, de ridicol, de necunoscut, a fost creat cursul care îi învață să își pună cunoștințele în valoare și să trăiască din ce le place, învățându-i și pe alții ceea ce știu.” (Pera Novacovici)

Ce oferă, practic, acest curs online?

“Toate cunoștințele de marketing online (creare produs, testare și promovare produs, stabilire audiență, canale de comunicare, distribuție mesaj, campanii social media etc) și de tehnologie necesare pentru ca antreprenorii să-și pună cunoștințele în forma unui curs video, pe care să-l lanseze cu succes din prima încercare. Totul alături de oameni experimentați, dar fără stresul de a merge la cursuri, fără note, fără presiune- doar cu pasiune și cu dedicare din partea celor care urmează cursul.”

Acest produs educațional reprezintă rodul muncii a peste 6 luni a doi specialiști cu experiență.

“După lansările de cursuri online de până acum, ne-am obișnuit să aplicăm cu succes un model de afacere care- dacă lucrezi cu adevărat, dai 100%, funcționează garantat. Așa putem și noi să le garantăm cursanților Hobby 2 Profit succesul. Ei trebuie să vină cu hotărârea, noi îi învățăm metoda. Suntem atât de convinși de succesul lor că le oferim și garanția RISC ZERO”, explică antreprenorul Doru Pelivan, CEO Kiwi Agency. “Valoarea cursului depășește suma de 1000 de euro, mai ales că aceasta se plătește o singură dată pentru o metodă care, o dată învățată, poate fi aplicată de câte ori dorești.”

Psihologul Pera Novacovici, puternic implicat în realizarea Hobby 2 Profit, mai adaugă: “Beneficiile depășesc cu mult prețul de aproximativ 1000 de euro, pentru că sunt și de ordin personal, nu doar material. Este cea mai bună ocazie de a scăpa din “cursa șobolanului”, adică acel tip de existență fără bucurie, plină de griji materiale și de stres, pe care nimeni nu și-o dorește, și de a construi un stil de viață liber, cu pasiuni și muncă pentru care îți dorești să te dai dimineața jos din pat înainte să sune alarma!”.

Faptul că o astfel de metodă practică, verificată de oameni cu experiență în psihologie și marketing online, este disponibilă pe piața românească, aduce o reală valoare în educația informală și antreprenorială.

“Acesta este motivul pentru care a apărut acest curs. Vrem să dăm mai departe tot ce știm, pentru că societatea are nevoie de lideri, de oameni care au devenit experți în ceea ce fac din plăcere și care să îi îndrume și pe alții.” (Pera Novacovici, Doru Pelivan)

Pentru mai multe detalii, accesați pagina oficială www.hobby2profit.ro/prezentare.