Grupul cu cei mai coll marketeri 0 1139

Kiwi Agency este cea mai mare agenție de marketing online din partea de vest a țării. Agenția există de aproape cinci ani, timp în care a acumulat experiență din colaborarea cu peste 100 de clienți. În anul 2017, Kiwi Agency a depășit un record important în mediul online. A avut cel mai bine vândut curs organizat vreodată în mediul virtual. Acesta a adus venituri de peste 3 milioane de dolari. CEO-ul Kiwi Agency este Doru Pelivan, cu experiență în antreprenoriat de peste 9 ani, cu numeroase startup-uri la activ.

În viziunea Kiwi Agency, toate proiectele care aduc un plus de valoare societății în care trăim merită un marketing de bună calitate. Din această dorință a fost înființată comunitatea Kiwi Marketer, dedicată proprietarilor de afaceri mici și mijlocii care vor să își promoveze afacerea în mediul online.

Nu toate companiile au nevoie de colaborarea directă cu o agenție. Comunitatea Kiwi Marketer vine în ajutorul celor dornici să învețe și le permite tuturor, indiferent de nivelul cunoștințelor în marketing, să aibă o înțelegere completă a noțiunilor de bază pentru o promovare corectă și eficientă în mediul online.

Kiwi Marketer este ca un un grup de suport pentru cei care sunt la început de drum în marketing. Rolul principal al comunității online este acela de a oferi feedback competent celor care au întrebări sau nelămuriri în ceea ce privește domeniul, dar nu se exclud subiectele conexe. Tot ceea ce contează sunt rezultatele, creșterea și câștigarea de noi clienți de către cei care aplică ceea ce învață în cadrul grupului.

Accesul la comunitate este gratuit. Echipa Kiwi Agency a pregătit materiale video explicative pentru membrii grupului, disponibile chiar de la intrarea în comunitate, și care arată cum se realizează corect o reclamă online. În momentul de față se pregătesc și alte materiale, care vor explica atât proceduri de marketing, cât și trendurile din domeniu.

„Proiectul Kiwi Agency a pornit de aproape 5 ani. În tot acest timp am crescut mult, ca echipă, ca entitate, ca firmă alături de clienții și partenerii noștri. Cu timpul, a trebuit să renunțăm la anumite proiecte care nouă nu ne mai aduceau evoluția necesară. Cu toate acestea, ne dorim ca proprietarii de afaceri mici și mijlocii să aibă parte de un marketing de calitate chiar dacă noi nu putem să îl implementăm efectiv. Și pentru că nu am găsit în România o comunitate bine închegată și bine organizată de marketeri online, am creat una. Astfel, îi așteptăm în grup pe cei care sunt pasionați de marketingul online.”, spune Doru Pelivan, CEO Kiwi Agency.

În viitorul apropiat, Kiwi Agency își propune să creeze și cursuri online de marketing digital, care vor fi disponibile contracost. Cu toate acestea, comunitatea existentă Kiwi Marketer va continua să existe în mod gratuit pentru cei la început de drum în domeniul marketingului. Mai multe detalii despre accesul în grup se găsesc pe pagina lor de Facebook, la această postare – https://goo.gl/Hhbqwt

 

Previous ArticleNext Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Doi români căștigă peste 100.000 euro în 10 zile din cursuri online. Află cum te poți numără și tu printre ei 0 1325

Cel mai citit psiholog din România și fondatorul Kiwi Agency au vândut în cinci zile cursuri în valoare de 100.000 euro și se așteaptă la vânzări de 250.000 euro până în 20 decembrie, ultima zi de înscriere în curs. Hobby 2 Profit este primul curs în care se formează antreprenori exclusiv pe baza vocației și a pasiunii lor.  (detalii pe site: www.hobby2profit.ro)

Doru Pelivan, activ de 7 ani în mediul online, este fondatorul agenției de fullfillment în marketing cu cele mai bune rezultate din vestul țării. Împreună cu echipa Kiwi Agency a  vândut cursuri de peste 6 millioane USD și au la activ cea mai mare lansare de curs online din România, cu cifre de afaceri de peste 1.5 milioane USD câștigate pentru clienții săi.

“Este o ocazie nesperată când cei mai cunoscuți creatori de conținut acceptă să își dezvăluie secretele prin care domină nișa educației online din România”, declară acesta. “În cadrul cursului avem și o serie de invitați care vor sprijini cursanții și le vor împărtăși felul în care fac ei propriile cursuri de succes”.

Pera Novacovici este cel mai citit psiholog din mediul online, autor de cărți și cursuri, urmărit de peste 150 000 de oameni (social media) si cu 100 000 de abonați la newsletter-ul periodic, aducând o contribuție pozitivă în viața lor, atât personală, cât și profesională, de peste 13 ani.

În luna decembrie, cursul Hobby2Profit a fost lansat în premieră națională de către psihologul Pera Novacovici și partenerul său, Doru Pelivan – marketer, antreprenor. Cei doi și-au propus să revoluționeze felul în care se fac cursurile online în România, ajutând oamenii cu spirit antreprenorial să se lanseze pe piața de autori de specialitate.

Cei doi au gândit școala lor informală așa cum și-ar fi dorit să existe pentru ei când au început propriul drum profesional: ca un mod alternativ de educație prin joacă, unde recompensele sunt și simbolice, și materiale.

Timp de 4 luni, pe cursanți îi așteaptă o experiență interactivă alcătuită din webinarii cu cei doi antreprenori și cu o serie de invitați speciali, plus teme și misiuni la fiecare webinar, care deblochează diverse recompense pentru cei care le rezolvă.

Miza este lansarea cu succes a unui prim curs online, lucru posibil doar prin învățarea activă a toate aspectelor la nivel tehnic și de conținut. Membrii școlii au parte de susținerea mentorilor, a echipei de suport (toată echipa agenției este implicată) și a unei comunități exclusive pentru membrii Hobby 2 Profit.

Înscrierile se fac pe o perioadă limitată, din 11 până în 20 decembrie, pe această pagină www.hobby2profit.ro, urmând ca ulterior, creatorii Hobby 2 Profit să se ocupe exclusiv de pregătirea cursanților și de a-i ajuta să își câștige primul succes major.

În prezent, mediul online al educației informale este extrem de limitat, deși interesul din partea publicului a crescut exponențial în ultimii doi ani. Conform statisticilor, România este a 4-a țară din lume cu cea mai mare creștere pentru învățarea din mediul online (sursa: elearningindustry, 2015).

În 2017, 3% (520.096 persoane) din populația României cu vârsta între 16-74 ani au folosit internetul pentru a urma un curs online (sursa: Eurostat).

În 2016, 37,2% din populația României cu vârsta între 25-64 ani a învățat informal folosind calculatorul.

Această statistică arată că, deși România nu investește foarte mult în educație, momentul de față aduce o reală oportunitate pentru cei care vor furniza cursuri online.

O dată cu această lansare, școala de autori de succes Hobby 2 Profit are toate șansele să devină un punct de reper pe piața educației informale românești.

Cursul Hobby 2 Profit al lui Doru Pelivan și al psihologului Pera Novacovici este totodată provocarea de a ieși din zona de confort. “Pentru cei care au un hobby, o pasiune, un vis și s-au săturat să lucreze la visul altora, n-au îndrăznit până acum să facă un pas decisiv, le-a fost frică de eșec, de ridicol, de necunoscut, a fost creat cursul care îi învață să își pună cunoștințele în valoare și să trăiască din ce le place, învățându-i și pe alții ceea ce știu.” (Pera Novacovici)

Ce oferă, practic, acest curs online?

“Toate cunoștințele de marketing online (creare produs, testare și promovare produs, stabilire audiență, canale de comunicare, distribuție mesaj, campanii social media etc) și de tehnologie necesare pentru ca antreprenorii să-și pună cunoștințele în forma unui curs video, pe care să-l lanseze cu succes din prima încercare. Totul alături de oameni experimentați, dar fără stresul de a merge la cursuri, fără note, fără presiune- doar cu pasiune și cu dedicare din partea celor care urmează cursul.”

Acest produs educațional reprezintă rodul muncii a peste 6 luni a doi specialiști cu experiență.

“După lansările de cursuri online de până acum, ne-am obișnuit să aplicăm cu succes un model de afacere care- dacă lucrezi cu adevărat, dai 100%, funcționează garantat. Așa putem și noi să le garantăm cursanților Hobby 2 Profit succesul. Ei trebuie să vină cu hotărârea, noi îi învățăm metoda. Suntem atât de convinși de succesul lor că le oferim și garanția RISC ZERO”, explică antreprenorul Doru Pelivan, CEO Kiwi Agency. “Valoarea cursului depășește suma de 1000 de euro, mai ales că aceasta se plătește o singură dată pentru o metodă care, o dată învățată, poate fi aplicată de câte ori dorești.”

Psihologul Pera Novacovici, puternic implicat în realizarea Hobby 2 Profit, mai adaugă: “Beneficiile depășesc cu mult prețul de aproximativ 1000 de euro, pentru că sunt și de ordin personal, nu doar material. Este cea mai bună ocazie de a scăpa din “cursa șobolanului”, adică acel tip de existență fără bucurie, plină de griji materiale și de stres, pe care nimeni nu și-o dorește, și de a construi un stil de viață liber, cu pasiuni și muncă pentru care îți dorești să te dai dimineața jos din pat înainte să sune alarma!”.

Faptul că o astfel de metodă practică, verificată de oameni cu experiență în psihologie și marketing online, este disponibilă pe piața românească, aduce o reală valoare în educația informală și antreprenorială.

“Acesta este motivul pentru care a apărut acest curs. Vrem să dăm mai departe tot ce știm, pentru că societatea are nevoie de lideri, de oameni care au devenit experți în ceea ce fac din plăcere și care să îi îndrume și pe alții.” (Pera Novacovici, Doru Pelivan)

Pentru mai multe detalii, accesați pagina oficială www.hobby2profit.ro/prezentare.

 

FashionUP! investeste peste 60.000 euro in aplicatia mobila 0 1090

fashionup app aplicatie mobila
FashionUP!, unul dintre cei mai importanți retaileri de fashion din România, lansează o aplicație de shopping. Aceasta este disponibilă atât pe Android, cât și pe iOS, fiind realizată cu o investiție de peste 60.000 de euro.

În contextul în care peste 60% dintre comenzile plasate pe fashionup.ro sunt de pe mobil, iar acest trend este în continuă creștere, compania a decis să investească într-o nouă experiență de cumpărături pentru clienții săi, o cale mai facilă, scurtă și prietenoasă către produsele favorite. FashionUP! estimează peste 50.000 de descărcări ale aplicației până la finalul acestui an, iar primele 10.000 de descărcări vor fi recompensate cu un discount de 10% aplicat primei comenzi.

“Ideea aplicației mobile FashionUP! a apărut cu mai mulți ani în urmă, iar acum suntem încântați că am ajuns la o formă ce acoperă o serie mare de funcționalități, în acord cu imaginea și strategia noastră pe termen lung”, spune Mira Anghelescu, directorul de operațiuni FashionUP!.

În ultimii doi ani FashionUP! a evoluat în ritm accelerat, fiind în prezent un marketplace cu peste 100.000 de produse, de la mai mult de 1.000 de branduri de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, beauty și home&deco.

Dezvoltarea aplicației este un pas natural în evoluția brandului, creând o conexiune rapidă cu utilizatorii ce plasează comenzile direct de pe telefonul mobil.

Aplicația FashionUP! are un design dinamic și atractiv, iar funcționalitățile ușurează experiența consumatorului în ceea ce privește navigarea, descoperirea noutăților, selecția produselor favorite sau plata rapidă cu cardul sau în rate.

În plus, clienții care descarcă aplicația vor beneficia constant de campanii dedicate și vor fi primii care vor avea acces la cele mai importante acțiuni de vânzări.

Aplicația este momentan disponibilă în România, urmând ca în viitorul apropiat să fie accesibilă și pentru restul piețelor în care FashionUP are deschise operatiuni. În următoarele faze de dezvoltare, aplicația va primi noi update-uri.